1. TERMENI SI CONDITII DE UTILIZARE

Site-ul Distrifood.ro este proprietatea Distrifood , Romania , Iasi. Acest document stabilește termenii și condițiile în care puteți utiliza site-ul Distrifood.ro, denumit în continuare „site-ul”. Accesul si utilizarea site-ului se face sub autoritatea prezentelor reguli, in termenii si conditiile stipulate mai jos. Utilizarea site-ului, autentificarea și accesul la servicii implică acceptarea acestor termeni și condiții, cu toate consecințele care decurg din acceptarea acestora.

  1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Utilizator – persoana fizica/juridica care are sau obtine acces la site, prin orice mijloc de comunicare pus la dispozitie de Distrifood.ro (electronic, telefonic, etc.).

Vanzator – Distrifood.ro

Client – orice persoană fizică/juridică înregistrată pe Site care, prin finalizarea procesului de înregistrare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

Cumpărător – persoană fizică/persoană juridică sau orice persoană juridică care își creează un Cont pe Site și finalizează o Comandă.

Cont – secțiunea site-ului formată dintr-o adresă de e-mail și o parolă care permite transmiterea comenzii și care conține informații despre Client/Utilizator și istoricul Clientului pe Site.).

Continut – toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate sau accesate folosind echipamente electronice;

Favorite – secțiune a Contului care permite Clientului să-și salveze produsele și colecțiile preferate.

Cosul de cumparaturi – modul in care Clientul transmite catre Distrifood.ro intentia sa de a achizitiona produsele adaugate.

Newsletter – mijloc de informare periodică, exclusiv electronică, respectiv poștă electronică (e-mail, SMS) asupra Bunurilor și Serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate într-o anumită perioadă, fără niciun angajament din partea Distrifood cu referire la informațiile cuprinse în acest.

Nivelul prețului – grupa de preț în care se încadrează produsul, stabilită în funcție de categoria de produs. Modul de stabilire a nivelului prețului este menționat în text, în cadrul fiecărei categorii.

Gama exactă de preț, în care se încadrează colecția/produsul respectiv, este afișată sub imaginea aferentă produsului.

Comenzi lansate – comenzi finalizate de utilizator prin apăsarea butonului Terminare comandă.

Informații solicitate – prin intermediul butonului „Solicitați informații” de lângă fiecare produs, se trimite un formular către echipa Distrifood.ro. Un consultant de vânzări va răspunde prin e-mail sau telefon în 2-5 zile lucrătoare.

Consilier de vanzari (Consultant) – angajat al Distrifood.ro care se ocupa de procesarea comenzilor dupa primire

  1. DOCUMENTE CONTRACTUALE

2.1. Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vânzătorul își desfășoară operațiunile comerciale.

2.2. Notificarea primită de Cumpărător, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

2.3. Din motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda. Daca modificati cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda, veti anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau numarul de telefon furnizat Vanzatorului in momentul plasarii Comenzii si veti returna suma platita.

2.4. Contractul se considera incheiat intre Vanzator si Cumparator la primirea de catre Cumparator de la Vanzator, prin e-mail si/sau SMS a notificarii de expediere a Comenzii.

POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

3.1. Accesul în vederea plasării unei Comenzi este permis oricărui Client/Cumparator.

Din motive justificate Distrifood.ro isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Clientului/Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi si/sau la unele dintre modalitatile de plata acceptate, daca considera ca pe baza comportamentului sau activitatii Clientului/Cumparatorului pe Site, acțiunile sale ar putea dăuna Distrifood.ro în orice fel. In oricare dintre aceste cazuri, Clientul/Cumparatorul se poate adresa Departamentului de Relatii cu Clientii al Distrifood.ro, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor mai sus mentionate.

3.2. Comunicarea cu Vânzătorul se poate face prin interacțiune directă cu acesta sau prin adresele menționate în secțiunea „contact” a Site-ului. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

3.3 În cazul unui volum neobișnuit de mare de trafic provenit dintr-o rețea de internet, Distrifood.ro își rezervă dreptul de a cere Clienților/Cumparatorilor introducerea manuală a codurilor de validare captcha, pentru a proteja informațiile din cadrul Site-ului.

3.4. Distrifood.ro poate publica pe Site informatii despre Bunuri si/sau Servicii si/sau promotii practicate de acesta sau de orice alt tert cu care Distrifood.ro are incheiate contracte de parteneriat, intr-o anumita perioada de timp si in limita stocului disponibil.

3.5. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe Site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA

3.6. In conditiile prevazute de lege, pretul Bunurilor Electronice afisate pe Site, include Taxa de Timbra Verde. In cazul in care Clientul/Cumparatorul solicita detalii cu privire la suma exacta adaugata la pretul Bunului, acesta va contacta Departamentul de Vanzari al Distrifood.ro.

3.7. În cazul plăților online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru orice alte costuri suplimentare suportate de Cumpărător, inclusiv, dar fără a se limita la, comisioane de conversie valutară aplicate de banca emitentă a cardului său, dacă moneda emiterii acestuia diferă de RON. . Responsabilitatea pentru această acțiune revine exclusiv Cumpărătorului.

3.8 Toate informatiile folosite pentru a descrie Bunurile si/sau Serviciile disponibile pe Site (imagini statice/dinamice/prezentari multimedia/etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind folosite exclusiv ca prezentare.

CESIUNEA SI SUBCONTRACTAREA

Vânzătorul poate cesiona și/sau subcontracta un terț pentru Servicii legate de îndeplinirea Comenzii, cu informațiile Cumpărătorului, fără acordul Cumpărătorului. Vânzătorul va fi întotdeauna răspunzător față de Cumpărător pentru toate obligațiile contractuale.

COMANDA PE SITE

Comandă Produse

Adaugă produsele dorite în coșul de cumpărături selectând butonul „Adaugă în coș”.

În coșul de cumpărături puteți revizui lista produselor selectate (butonul „Vedeți detaliile coșului”), puteți actualiza cantitatea sau puteți anula unul sau toate produsele selectate.

Detalii de facturare si livrarea comenzii

După ce ați adăugat produsele dorite în coș, faceți clic pe butonul „Finalizare” și completați datele de facturare, alegeți metoda de livrare și metoda de plată dorite.

Nu uitați să citiți termenii și condițiile și să bifați caseta „Sunt de acord cu Termenii și condițiile”.

Ultimul pas pentru trimiterea comenzii este butonul „Finish”. La scurt timp după apăsarea acestui buton veți primi un e-mail de confirmare a înregistrării comenzii.

Atentie: Confirmarea comenzii se face dupa incasarea sumei aferente tranzactiei, cu mentiunea ca pentru plata online rezervarea se face in momentul platii, iar pentru plata cu ordin de plata rezervarea se face in momentul reflectarii sumei in contul vanzatorului. cont. Cumpărătorul își asumă riscul de a pierde disponibilitatea produsului dacă optează pentru plata prin ordin de plată.

Urmărirea comenzii dvs

După finalizarea comenzii, poți urmări starea acesteia în contul tău de client, în secțiunea „Comenzile mele”.

Termeni de livrare

Livrarea va fi gratuita la orice showroom din reteaua Distrifood.ro, indiferent de valoarea comenzii. Utilizatorul optează pentru showroom-ul unde dorește să fie livrată comanda.

Pentru comenzile din orașe care nu se încadrează în aria de acoperire menționată mai sus, costul transportului este suportat de client cu mențiunea că acest cost este evidențiat la selectarea modului de transport. Pentru livrarea la domiciliu, manipularea produselor de la vagonul de transport la destinatie este in sarcina clientului.

Timpi de livrare

Termenul de livrare estimat este de maximum 2 saptamani din momentul confirmarii ferme a comenzii de catre operatorul de vanzari (prin telefon si/sau mesaj de facturare). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, timpul de livrare se va calcula din momentul primirii platii integrale in contul Distrifood.ro.

Termenul de livrare depinde de disponibilitatea fizică a produsului. Informatiile de stoc sunt vizibile pe pagina fiecarui produs si sunt actualizate periodic. Starea poate fi afișată în variantele prezentate mai jos:

  • În stoc: produsul este în stoc, într-o cantitate pe care o considerăm suficientă pentru ritmul vânzării.
  • Data următoarei livrări: produsul se află în stocul furnizorului, iar data următoarei livrări poate fi luată în considerare. Comanda poate fi plasata dupa ce produsul intra in stocul Distrifood.ro (si isi schimba starea: In stoc).

În cazul în care informațiile de facturare și livrare furnizate de Cumpărător sunt incorecte sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenelor de livrare. În timpul disponibil vom încerca să contactăm Cumpărătorul pentru a stabili un nou termen limită de onorare a comenzii. Dacă nu primim niciun semn de la Cumpărător în termen de 24 de ore, ne rezervăm dreptul de a anula comanda.

Verificarea coletului la livrare

In cazul in care numarul de colete difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa solicite curierului sa intocmeasca o declaratie in prezenta sa. In plus, solicitam cumparatorului sa raporteze acest incident in ziua livrarii prin email la contact@distrifood.ro sau telefonic. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerată nulă și nu poate fi luată în considerare.

In cazul in care coletul prezinta usoare deteriorari ale ambalajului sau nu prezinta nicio deteriorare dar contine marfuri perisabile (ex. placi ceramice, obiecte sanitare, panouri din sticla, etc.) sfatuim Cumparatorul sa solicite verificarea continutului coletului. In cazul in care produsul este afectat, se refuza primirea coletului si se intocmeste declaratia in prezenta curierului. În cazul în care produsul este afectat și nu există nicio mențiune/observare pe bonul de curier sau vreun proces verbal încheiat cu agentul, produsul nu poate fi schimbat.

În cazul în care șoferul refuză să întocmească procesul-verbal, Cumpărătorul este rugat să ne anunțe cât mai curând posibil (telefonic sau email la contact@distrifood.ro) în maximum o oră pentru a verifica cu transportatorul. Curierul este un subcontractant al nostru și de aceea este esențial să fim anunțați cât mai curând posibil. Reclamațiile după termenul limită de o oră nu vor fi luate în considerare.

Conditii speciale de livrare

În timpul livrării pot apărea factori externi care pot provoca întârzieri indiferent de voința noastră sau a curierului: condiții meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje. Odată ce știm despre apariția acestor cazuri, vă vom informa cât mai curând posibil despre situația expedierii.

Returnează Produse

Orice probleme legate de compatibilitatea dintre produsele achiziționate din magazinul online www.Distrifood.ro și alte produse pe care Cumpărătorul le deține sau le va achiziționa nu fac obiectul răspunderii Vânzătorului.

În cazul în care returul este acceptat, Cumpărătorul poate alege să înlocuiască produsul returnat cu un produs identic. In cazul in care un produs identic nu mai este in stoc sau nu poate fi adus, Cumparatorul poate opta pentru inlocuirea cu un alt produs sau pentru rambursarea integrala a contravalorii produsului.

În cazul în care înlocuirea cu alt produs este convenită, dacă produsul este mai scump, Cumpărătorul va plăti diferența, iar dacă valoarea produsului de înlocuire este mai mică, Cumpărătorul va primi rambursarea parțială corespunzătoare.

În cazul în care Cumpărătorul dorește să returneze banii, termenul legal maxim este de 14 zile de la confirmarea returului, dar nu înainte ca produsul returnat să ajungă la Distrifood.ro.

Situații de returnare:

  1. Exonerare de responsabilitate (Declinare de responsabilitate privind achiziționarea)

Potrivit legislatiei in vigoare, posibilitatea returnarii unui produs fara precizarea motivelor se aplica doar cumparatorilor persoane fizice (detalii in OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in contractele incheiate cu profesionisti, precum si pentru modificarea si completarea reglementarilor) .

Notificarea de retur se face in scris la contact@distrifood.ro in termen de 14 zile calendaristice din ziua in care Cumparatorul sau un tert, altul decat transportatorul, indicat de Cumparator, intra in posesia fizica a produsului.

The buyer who renounces the purchase under the law will bear the direct costs related to the return of the products (art. 14 (2), GEO No. 34/2014). The product will be sent by courier by the Buyer to the central warehouse Distrifood.ro from Romania , Iasi.
Produsele sunt trimise Vanzatorului in starea in care au fost primite, in cutia originala, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie a facturii originale si a certificatului de garantie. Renunțarea la cumpărare nu va fi acceptată în cazul deteriorării produselor sau constatării de către Vânzător a nevânzării acestora.

In cazul in care renuntarea la cumparare este aprobata, Vanzatorul va returna contravaloarea produselor la care Cumparatorul a renuntat in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii notificarii de retragere din prezentul contract, dar nu inainte de a primi produsul. . Suma va fi rambursată prin ordin de plată în contul clientului. Orice taxe de transport și manipulare, legate de comanda inițială, nu sunt rambursabile.

Daca in urma returului Vanzatorul constata o scadere a valorii produsului datorita manipularii, acesta va percepe Clientului o taxa de resigilare. Pentru a evita această situație, Cumpărătorul este sfătuit să supraambaleze produsul și cutia originală într-un alt ambalaj, pentru a le proteja mai bine.

Următoarele produse nu beneficiază de dreptul de retragere:

  • Produse furnizate conform specificațiilor Cumpărătorului, în baza comenzii speciale;
  • Produse identice achiziționate și desigilate (peste 2 bucăți);
  • Produse care prezintă semne de deteriorare (zgârieturi, lovituri), instalare, utilizare, uzură sau consum;
  • Produse cu serii șterse complet sau parțial, urme de șocuri electrice;
  1. Livrare greșită

În cazul livrării în altă cantitate sau alt produs, Cumpărătorul trebuie să raporteze Vânzătorului incidentul în termen de 24 de ore de la primirea efectivă pentru a returna produsul. În acest caz, transportul și manipularea sunt gratuite pentru client. Recomandăm Cumpărătorului să sune imediat la numărul de telefon de pe site în cazul unei livrări greșite.

Produsele vor fi returnate in starea in care au fost primite, in ambalajul original, cu toate accesoriile, consumabilele si produsele cadou aferente, impreuna cu o copie a facturii originale si a certificatului de garantie. Returul va fi refuzat în cazul deteriorării produselor sau constatării de către Vânzător a nevânzării acestora.

Garantia produselor comercializate de Distrifood.ro

Toate Produsele comercializate de Distrifood.ro beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si politicile comerciale ale producatorilor.

  1. DREPTUL DE PROPRIETATE

6.1. Continutul site-ului, incluzand dar fara a se limita la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, sunt proprietatea exclusiva a Distrifood.ro, fiind rezervate tuturor drepturi obținute în acest sens direct sau indirect (prin licențe de utilizare și/sau publicare).

6.2. Clientului/Utilizatorului nu îi este permis să copieze, să distribuie, să publice, să transfere către terți, să modifice și/sau să altereze în alt mod, să utilizeze, să facă linkuri către, să afișeze, să includă orice conținut în orice context, altul decât cel original intenționat de Distrifood.ro, includerea oricărui conținut în afara site-ului, cu excepția acordului expres scris al Distrifood.ro

6.3. În cazul în care Distrifood.ro acordă Clientului/Utilizatorului dreptul de a utiliza, în forma descrisă într-un acord de utilizare separat, un anumit conținut, la care are sau obține acces ca urmare a prezentului acord, acest drept se extinde numai asupra conținutului acestuia. definite în acord, numai pe perioada existenței acestuia sau a acestor conținuturi pe site sau a perioadei definite în acord, conform condițiilor definite, dacă acestea există și nu reprezintă un angajament contractual din partea Distrifood.ro pentru respectivul Client/Utilizator sau orice alt terț care are/obține acces la acest conținut transferat, prin orice mijloc și care poate fi sau este prejudiciat în orice mod ca urmare a acestui conținut, în timpul sau după expirarea acordului de utilizare.

6.4. Niciun conținut transmis Clientului sau Utilizatorului, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc.) sau dobândit de acesta prin accesare, vizitare și/sau vizualizare nu constituie o obligație contractuală din partea Distrifood.ro și/sau a angajatului. / supraveghetor. Angajat Distrifood.ro care a mediat transferul de conținut, dacă este cazul, către acel conținut.

BUNURI/SERVICII PENTRU CARE NU ESTE ASIGURAT DREPTUL DE RETRAGERE

7.1. Sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract:

7.1.2. contractele de prestare de servicii, după prestarea integrală a serviciilor, dacă executarea a început cu acordul prealabil expres al Cumpărătorului și după ce acesta a confirmat că a luat cunoștință că își va pierde dreptul de retragere după executarea integrală a Contract de către Vânzător;

7.1.3. furnizarea de Bunuri și/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piața financiară pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot avea loc în perioada de retragere;

7.1.4. furnizarea de Bunuri realizate conform specificațiilor prezentate de Cumpărător sau personalizate în mod clar;

7.1.5. furnizarea de Bunuri care sunt susceptibile de a se deteriora sau de a expira rapid;

7.1.6. furnizarea de Bunuri sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau de igienă și care au fost desigilate de către Cumpărător;

7.1.7. furnizarea de Bunuri care sunt, dupa livrare, dupa natura lor, inseparabil amestecate cu alte elemente;

  1. CONFIDENTIALITATE

8.1. Informațiile de orice fel furnizate de utilizator vor rămâne proprietatea Distrifood.ro.

8.2. Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice altă modalitate de dezvăluire către terți nu va fi făcută de către utilizator cu privire la comandă fără acordul prealabil scris al Distrifood.ro.

8.3. Prin trimiterea de informații sau materiale prin intermediul acestui site, oferiți Distrifood.ro acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite și distribui aceste materiale sau informații. De asemenea, sunteți de acord că Distrifood.ro poate utiliza liber, în interes propriu, aceste idei, concepte, sugestii, know-how sau tehnici pe care le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Distrifood.ro nu va fi supus obligațiilor privind confidențialitatea informațiilor transmise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte precizări în acest sens.

8.4. Prin înregistrarea Distrifood.ro în baza de date, utilizatorul își oferă acordul expres, în limitele legislației în vigoare, de a fi contactat de terți, parteneri ai Distrifood.ro: furnizori de servicii de marketing, alți furnizori de servicii; agenți de stat, guvernamentali sau de asigurări, atunci când legislația specifică prevede acest lucru; alte companii cu care Distrifood.ro poate dezvolta programe comune pentru oferirea de bunuri si/sau servicii pe piata etc.

  1. Reclama

9.1. Buletinele informative Distrifood.ro sunt trimise prin intermediul partenerilor specializati agreati de Distrifood.ro. Astfel, confidențialitatea și securitatea informațiilor sunt asigurate.

9.2. Atunci când clientul își creează un cont pe site, acesta are posibilitatea de a-și exprima acordul cu privire la primirea newsletterelor. Opțiunea privind acordul emis de acesta poate fi modificată în orice moment, contactând Distrifood.ro în acest sens.

9.3. Dezabonarea de la primirea newslettere se poate face oricand folosind butonul special din orice newsletter.

9.4. Renunțarea la primirea buletinelor informative nu implică renunțarea la acceptarea Termenilor și Condițiilor.

FACTURARE – PLATA

10.1. Preturile Bunurilor afisate in cadrul site-ului www.Distrifood.ro includ TVA conform legislatiei in vigoare.

10.2. Pretul, metoda de plata si termenul de plata sunt specificate in fiecare Comanda. Vanzatorul va emite Cumparatorului o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii in conformitate cu legislatia in vigoare.

10.3. Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii, cu excepția oricărei alte plăți aferente Comenzii, exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului sau prin e-mail, la adresa de e-mail menționată. de către Cumpărător în Contul său.

10.4. Pentru o comunicare corectă a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorul are obligația de a actualiza ori de câte ori este necesar datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

10.5. Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul său, va ține o evidență a facturilor emise de Distrifood.ro, putându-le salva și arhiva oricând și în orice mod dorește.

10.6. Prin trimiterea Comenzii, Cumparatorul este de acord sa primeasca facturile in format electronic prin adaugarea acestora de catre Distrifood.ro in Cont sau prin e-mail, la adresa de e-mail mentionata in Contul sau.

10.7. Dacă aceste informații sunt indisponibile mai mult de 48 (patruzeci și opt) de ore în Cont, vă rugăm să ne anunțați despre această problemă prin email: contact@distrifood.ro

10.8. În anumite cazuri, pentru a menține securitatea Tranzacțiilor, la înregistrarea Comenzii, Cumpărătorul va fi obligat să autorizeze plata prin reintroducerea parolei aferente Contului sau utilizarea amprentei în cazul terminalelor mobile. care au această facilitate.

10.9. Din motive de securitate a Tranzacțiilor, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul este sfătuit să nu rămână conectat pe Site și să nu seteze opțiunea de autentificare automată pe dispozitivele mobile. Dezvăluirea parolei de acces la cont nu este permisă și se recomandă utilizarea unei parole de securitate puternice (de exemplu, care să conțină cel puțin opt caractere, inclusiv majuscule, litere mici, cifre și caractere speciale).

LIVRAREA BUNURILOR

11.1 Livrarea va fi gratuita la orice showroom din reteaua Distrifood.ro, indiferent de valoarea comenzii. Utilizatorul optează pentru showroom-ul unde dorește să fie livrată comanda.

11.3 Pentru comenzile din orașe care nu se încadrează în aria de acoperire menționată mai sus, costul transportului este suportat de client și va fi comunicat după plasarea și procesarea comenzii, în funcție de greutatea și volumul produselor. Clientul are dreptul de a refuza acest cost, avand posibilitatea de a-si organiza singur transportul sau de a solicita rambursarea banilor.

11.4 Pentru livrarea la domiciliu, manipularea produselor din autovehiculul de transport este responsabilitatea clientului.

11.5 Termeni de livrare

11.5.1 Termenul de livrare estimat este de maximum 2 săptămâni din momentul confirmării ferme a comenzii de către operatorul de vânzări (prin telefon și/sau mesaj de facturare). Pentru comenzile achitate prin transfer bancar, timpul de livrare se va calcula din momentul primirii platii integrale in contul Distrifood.ro.

11.5.2. Termenul de livrare depinde de disponibilitatea fizică a produsului. Informatiile de stoc sunt vizibile pe pagina fiecarui produs si sunt actualizate periodic. Starea poate fi afișată în variantele prezentate mai jos: În stoc: produsul este în stoc, într-o cantitate pe care o considerăm suficientă pentru ritmul vânzării. Data următoarei livrări: produsul se află în stocul furnizorului, se poate lua în considerare data următoarei aprovizionări. Comanda poate fi plasata dupa ce produsul intra in stocul Distrifood.ro (si isi schimba starea: In stoc).

11.5.3. În cazul în care informațiile de facturare și livrare furnizate de Cumpărător sunt eronate sau incomplete, nu putem garanta respectarea termenilor de livrare. În timpul disponibil vom încerca să contactăm Cumpărătorul pentru a stabili un nou termen limită de onorare a comenzii. Dacă nu primim niciun semn de la Cumpărător în termen de 24 de ore, ne rezervăm dreptul de a anula comanda.

11.6. Verificarea coletului la livrare

11.6.1. In cazul in care numarul coletelor difera de cel specificat in documentele de transport sau coletele prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, recomandam cumparatorului sa refuze primirea acestora si sa solicite curierului sa intocmeasca o declaratie in prezenta sa. In plus, solicitam cumparatorului sa ne raporteze acest incident in termen de o ora prin email la contact@distrifood.ro sau telefonic. Orice reclamație ulterioară cu privire la aceste aspecte va fi considerată nulă și nu poate fi luată în considerare.

11.6.2 În cazul în care coletul prezintă ușoare deteriorari ale ambalajului sau nu prezintă nicio deteriorare, dar conține bunuri perisabile (ex. plăci ceramice, obiecte sanitare, panouri de sticlă etc.) sfătuim Cumpărătorul să solicite verificarea conținutului coletului . In cazul in care produsul este afectat, se refuza primirea coletului si se intocmeste declaratia in prezenta curierului. În cazul în care produsul este afectat și nu există nicio mențiune/observare pe bonul de curier sau vreun proces verbal încheiat cu agentul, produsul nu poate fi schimbat.

În cazul în care șoferul refuză să întocmească procesul-verbal, Cumpărătorul este rugat să ne anunțe cât mai curând posibil (telefonic sau email la contact@distrifood.ro) în maximum o oră pentru a verifica cu transportatorul. Curierul este un subcontractant al nostru și de aceea este esențial să fim anunțați cât mai curând posibil. Reclamațiile după termenul limită de o oră nu vor fi luate în considerare.

11.7. Conditii speciale de livrare

11.7.1. În timpul livrării pot apărea factori externi care pot provoca întârzieri indiferent de voința noastră sau a curierului: condiții meteorologice nefavorabile, accidente, alte blocaje. Odată ce știm despre apariția acestor cazuri, vă vom informa cât mai curând posibil despre situația expedierii.

GARANȚII

12.1. Toate Produsele comercializate de Distrifood.ro beneficiaza de conditii de garantie in conformitate cu legislatia in vigoare si politicile comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajul original si provin din surse autorizate de fiecare producator.

12.2. Pentru o comunicare corectă a certificatului de garanție aferent Bunurilor Comandate, Cumpărătorul are obligația de a actualiza ori de câte ori este necesar datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi, existente în Cont.

Prin această modalitate de comunicare, Cumpărătorul, accesând Contul său de pe www.Distrifood.ro, va avea o evidență a certificatelor de garanție emise de Distrifood.ro, putându-le salva și arhiva oricând și în orice mod dorește. aceasta.

Dacă aceste informații sunt indisponibile timp de 48 (patruzeci și opt) de ore în contul clientului, vă rugăm să ne sesizați această problemă la adresa de email: contact@distrifood.ro.

TRANSFERUL PROPRIETĂȚII PRIVIND PRODUSE

Dreptul de proprietate asupra Produselor se va transfera la livrare, dupa plata de catre Cumparator in locatia indicata in Comanda (adica livrare – semnarea chitantei documentului de transport furnizat de curier sau semnarea chitantei pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate). de către personalul Vânzătorului) .

RĂSPUNDERE

14.1. Vânzătorul nu poate fi răspunzător pentru daunele de orice fel pe care Cumpărătorul sau orice terț le-ar putea suferi ca urmare a îndeplinirii de către Vânzător a oricăreia dintre obligațiile sale în temeiul Comenzii și pentru daunele rezultate din utilizarea Bunurilor și Serviciilor după livrare și în special pentru pierderea lor.

14.2. Prin crearea și utilizarea Contului, Clientul/Utilizatorul/Cumpărătorul își asumă responsabilitatea pentru menținerea confidențialității datelor Contului (utilizator și parola) și pentru gestionarea accesului la Cont și, în măsura permisă de legea aplicabilă, este responsabil pentru activitatea efectuate prin Contul său. 

14.3. Prin crearea Contului si/sau utilizarea Continutului si/sau plasarea Comenzilor, Clientul/Utilizatorul/Cumparatorul accepta in mod expres si fara echivoc Termenii si Conditiile Site-ului in cea mai recenta versiune actualizata care este comunicata in cadrul Site-ului, existenta la momentul crearea contului. și/sau utilizarea conținutului și/sau data plasării Comenzii.

14.4. Ulterior creării Contului, utilizarea Conținutului echivalează cu acceptarea modificărilor aduse Termenilor și Condițiilor Site-ului și/sau versiunilor actualizate ale Termenilor și Condițiilor Site-ului.

14.5. Termenii și Condițiile Site-ului pot fi modificați în orice moment de către Distrifood.ro, aceștia fiind opozabili Clienților/Utilizatorilor/Cumpărătorilor de la data afișării pe Site. Acceptarea Termenilor și Condițiilor Site-ului se confirmă prin bifarea casetei de selectare corespunzătoare de pe Site și/sau prin trimiterea Comenzii și/sau prin efectuarea unei plăți online.

  1. PRELUCRAREA DATELOR PERSONALE

15.1. Distrifood este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarii datelor cu caracter personal sub numarul 6606.

15.2 Conform cerințelor Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, modificată și completată, Distrifood.ro are obligația de a administra în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care le ofera-ne despre tine.

15.3 Scopul colectării datelor este: informarea utilizatorilor/clienților (Cumpărători) asupra stării contului lor pe Distrifood.ro, informarea utilizatorilor/clienților cu privire la evoluția și starea comenzilor, evaluarea produselor și serviciilor oferite, activități comerciale, promovarea produse și servicii, marketing, publicitate, media, administrativ, dezvoltare, cercetare de piață, statistici, urmărire și monitorizare a vânzărilor și a comportamentului consumatorilor.

15.4. Prin completarea datelor dumneavoastră în formularul de creare a contului și/sau de comandă, declarați că acceptați necondiționat ca datele dumneavoastră cu caracter personal să fie incluse în baza de date a Distrifood.ro, înregistrată în registrul de evidență a prelucrărilor de date cu caracter personal sub numărul 6606, și sunteți de acord în mod expres și fără echivoc ca toate aceste date personale să fie stocate, utilizate și prelucrate pe termen nelimitat teritorial și/sau temporar de către Distrifood.ro, afiliații și colaboratorii săi pentru dezvoltarea și/sau dezvoltarea de către Distrifood.ro, afiliații și colaboratorii acestora în activități. cum ar fi, dar fără a se limita la, activități comerciale, promovare a produselor și serviciilor, marketing, publicitate, media, administrativ, dezvoltare, cercetare de piață, statistici, urmărire și monitorizare a vânzărilor și a comportamentului consumatorilor. De asemenea, vă dați consimțământul expres și neechivoc ca aceste date personale să poată fi transferate (cesionate) de către Distrifood.ro afiliaților săi precum și altei/alte entități din țară sau din străinătate.

15.5. Citind acesti Termeni si Conditii ati luat la cunostinta ca vi se garanteaza drepturile prevazute de lege, si anume dreptul la informare, dreptul de acces la date, dreptul de interventie, dreptul de opozitie, dreptul de a nu fi supus unui decizie individuală, dreptul de a se adresa justiției în cazul încălcării drepturilor sale garantate de Legea 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date. În același timp, aveți dreptul de a vă opune prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal și de a solicita ștergerea totală sau parțială a acestora.

15.6. Pe baza unei cereri scrise, datată și semnată, transmisă la Str. Pieptanari 10B C, Sat Vorovesti, Iasi, va puteti exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:

– o dată pe an, pentru a fi confirmat că datele dumneavoastră cu caracter personal sunt sau nu prelucrate;

– sa intervina asupra datelor transmise;

– să se opună prelucrării datelor din motive justificate și legitime legate de situația lor particulară

– sa solicite stergerea datelor, cu exceptia situatiilor prevazute de lege.

15.7. Astfel, Distrifood.ro poate anunța utilizatorii/clienții despre ofertele curente prin newsletter-ul săptămânal, și poate trimite felicitări, tichete cadou sau alte mesaje speciale.

Distrifood.ro .ro nu promoveaza SPAM-ul. Orice utilizator/client care și-a furnizat în mod explicit adresa de email pe site-ul Distrifood.ro poate alege să o ștergă din baza noastră de date.

Informațiile pe care ni le furnizați vor fi folosite în scopul pentru care le-ați furnizat, pentru a administra, susține și evalua serviciile noastre și pentru a preveni încălcarea securității, a legii și a termenilor noștri contractuali. De asemenea, Distrifood.ro poate furniza datele dumneavoastră cu caracter personal altor companii cu care este în parteneriat, dar numai pe baza unui angajament de confidențialitate din partea acestora, care garantează că aceste date sunt păstrate în siguranță și că furnizarea acestor informații personale se face. conform legislatiei in vigoare, astfel: furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plata/bancare, telemarketing sau alte servicii, alte companii cu care putem dezvolta programe comune pentru a oferi produse si servicii pe piata noastra,

15.9. Informatiile dumneavoastra personale pot fi furnizate si Parchetului, Politiei, instantelor judecatoresti si altor organe competente ale statului, in baza si in limita prevederilor legale si ca urmare a unor cereri expres formulate.

DISPUTE

Orice litigiu intre Cumparator si Societate se va rezolva pe cale amiabila. In cazul in care nu a fost posibila solutionarea conflictului pe cale amiabila, competenta revine instantelor judecatoresti romane competente, generale, materiale si teritoriale, de la sediul Distrifood.

Putere majoră

Forța majoră, așa cum este definită de disp. artă. 1351 NCC exonerează de răspundere partea care o invocă, dar numai la nivelul și pe durata pentru care îndeplinirea obligațiilor a fost afectată de acea situație și dacă aceasta este notificată celeilalte părți în termen de 2 zile.

LEGEA APLICABILĂ – JURISDICȚIE

Prezentul Acord este supus legii române. Eventualele litigii dintre Distrifood.ro si Clienti/Cumparatori vor fi solutionate pe cale amiabila sau, in cazul in care acest lucru nu va fi posibil, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.Distrifood